Beware of the dog

Allt går så fort när man har roligt. Idag var jag med Sara och fikade, sen köpte vi lite förnödenheter och funderade på livet. Hann baka en paj innan mamma kom hem, senare bättrade jag ett par till mönster för hundkläder och imorgon ska jag väl sy upp dom också. Det har varit mycket hundkläder nu, men vad ska man göra, inte kan man ju låta den stackars nakenhunden frysa inte. Tänker inte skriva vad min lilla fröken ska heta (som för övrigt är ca 4v gammal, vit med svarta prickar och svarta öron) för att jag inte är 100% säker. Jag vet nog när jag träffar den! Men det är först i september, känns som en evighet när man säger det, men det är ju redan den 11 augusti idag. Typ en månad kvar alltså. Tänkte först lägga upp en bild på en liknande chinese crested som jag ska ha, men insåg att teckningen är omöjlig att hitta. Typ så här, men med svarta öron och mörkare prickar. Fick en ganska bra kommentar idag, har inte riktigt sett det från det hållet förr. "Klart att du ska ha en nakenhund om du nu skaffar hund, med din perversa humor". Right... ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0