What's missing? That's right, nothing..

Nu är jag alltså helt inflyttad i min nya lägenhet på Kungsholmen. Har ännu lite småplock att packa upp och ordna, samt en skohylla att måla. Har hunnit vänja mig vid loftsängen och inviga det nya matbordet med Heidi. Dagens plan är att posta iväg flyttkort som egentligen är skitonödigt, sen handla lite livsnödvändiga saker: cherry coke och bröd. Tur att jag har så nära till Västermalmsgallerian. Borde även köpa Twiligt böckerna för jag står inte ut med att vänta till New Moon, sen borde jag köpa kökshanddukar och lite hundgrejer. Skolan börjar om en vecka, det blir spännande att se hur slitig den friska människan 3 är. Neuro kan ju vara en motiverande början, bläddrade i boken lite och det verkade intressant.

Skulle gärna slänga upp en bild på nya bostaden, men tyvärr, kamerasladden sågs senast i Haparanda och det är nog där den är också. Det är ju så fin utsikt härifrån också, norra Stockholm + lite av Solna (dvs just Karolinska institutet, ångestfyllt?). Nej nu ska jag börja måla. Har precis följt Heidi en bit när hon skulle till skolan för sin första skoldag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0