Vart i helvete bor jag?

Jävla skitland, haha. Hela denna ipred-cirkus är bara så idiotisk. Tänker inte skriva blogg om det dock, tror att alla som är i sina sinnes fulla bruk vet om att detta inte är rätt lösning.

Nu ska jag väl snart sova, ska tandläkaren imorgon, yes. Sen blir det väl plugg och förhoppningsvis VPN! Missar klinikdagen, men det är ju inte så att jag går och våndas över det direkt. Det var nämligen patientintervju som skulle spelas in på video. Då menar jag inte någon vanlig anamnes, utan en kort intervju om vad patienten förväntar sig när han eller hon kommer in till vårdcentralen. Så jag skulle alltså intervjua nån som kommer in till privatkliniken på Östermalm och fråga vad personen i fråga förväntar sig? Cut the crap, det är ju helt värdelöst. Det är ju viktigt att lära sig att prata med patienter, men att spela in när man pratar med patienter om självklara saker känns inte särskilt givande. Så näe, det blir vanligt plugg istället. 

Har skaffat spotify, vilket lett till att jag lyssnat på massvis av konstiga låtar. Dagens bästa är dock Eric Clapton - Layla. Inte unplugged versionen, utan en annan lite snabbare. Hur skön som helst fram till 3:12 eller vad det nu var..

Sova var det, så godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0