Ain't no love...

Idag är jag himla trött. Inte hjälpte det heller att sova 2½h på dagen, blev bara sömnig och seg när jag var tvungen att cykla till skolan igen för dissektion. Man skulle ju kunna tro att det väcker en, men nej. Det känns som att jag har sovit hela dagen bara, det jag minns bäst från hela dagen är en sak jag drömde. Plus den där jävla m. latissimus dorsi, säkert kommer den inte ens att komma på preparatförhöret för den är så självklar. Säkert tar dom en massa äckelnerver som är jobbiga att se skillnad på.

Shit vad jag längtar till sommarlovet också, så skönt att komma till Kina och ens största bekymmer kommer vara "Vilken fodralklänning ska jag ta på mig idag? Lång, normal eller kort?". Nåja, det var ju en utmaning jag saknade när jag sökte till läkarprogrammet så jag ska inte gnälla. Sitä saa mitä tilaa.

Som tidsfördriv igår gjorde jag detta http://www.travelpod.com/traveler-iq/europe ! Ganska kul faktiskt, har inte vågat mig på nån annan världsdel dock. Fick typ 126 i travelers IQ när jag gjorde det där, men fan vad omöjliga alla kloster och katedraler är, det är ju sånt man inte kunde bry sig mindre om. Däremot var jag lite stolt när jag prickade 1km från Helsinki när jag klickade ;) That's love for you right there...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0