Figging

För någon vecka sedan upptäckte jag att det fanns något sådant också, huu. Skulle aldrig själv få för mig att prova detta men underhållningsvärdet i sexuella konstigheter är ju verkligen stort. I alla fall för mig, speciellt när jag berättar om det för mina stackars klasskamrater!
För den oinvigde i trädgårdslekar(?) är figging en gren (haha) av analdoppande där man för in en skalad ingefärarot i rumpan där den troligen ger ifrån sig sina starka kemikalier som ger en brännande men tydligen för vissa skön känsla. Såg ett klipp på detta, någon amatörporrskådis ville väldigt gärna testa det. Hon fick sig en alldeles egen bit av ingefära och förde in den i rektum. Hon stönade nervöst och sa "It feels so good" eller nåt liknande. Efter ett tag börjar hon se väldigt ansträngd ut och hon låter ännu mer nervös. Sen tjoff bara åker roten in så djupt i hennes rumpa så den syns inte längre. Hennes rumpa blev alltså hungrig och åt upp den. :) Hon fick inte ut den och inte någon av hennes manliga kollegor heller. Det blev ett besök på akuten.
Med tanke på att jag hade klinisk placering på akuten började jag tänka hur jag själv skulle reagera i en sån situation. Man får väl skratta som doktor om någon kommer in med en jävla ingefära i rövhålet? Eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0