Idag måste jag läsa på om hormoner...

Idag var jag första dagen på endokrinologiavdelningen på KS. På eftermiddagen var jag till och med den enda "doktorn" där. Det kändes ju lite konstigt så där, handledaren kom bara förbi och signerade mina journaler och remisser. Läskigt!

I lördags blev det Hootchy Kootchy Club med Dia de los Muertos-tema. Hur roligt som helst! Skön musik och en massa sköna människor. Blev lite förvånad att träffa på en klasskompis iförd i samma typ av burlesque-outfit. Nerma och hennes vän som gjorde mig sällskap dit vågade inte riktigt vara så porriga, men vem vet, kanske nästa gång ;)
Men här har vi liksom ett ställe som spelar "Bad things" och "I put a spell on you" på dansgolvet, iih!
Dessutom uppträdde Astrid Hadad, hon klädde sig i dödskåpor, döskallar, en situs inversus kostym och färgglada frukter.
Wrestling-inslaget var jag inte så där grymt imponerad av, men Nerma verkade tycka om det. För den som vill veta hur man fångar hennes intresse :D Såna vet vi ju att det finns gott om.
Igår var jag inte bakis (That's right, I'm awesome) men jag låtsades som att jag var det genom att slappa hemma hela dagen och kolla på Harry Potter filmer och äta pizza. I normala fall är jag rikigt nöjd med pizzerian i Stadshagens T-station, men nu fick dom ett stort minus för vitlökssåsen. Det var som en utspädd variant med dill och höstlöv iblandade, vet inte hur jag ska beskriva smaken riktigt. Utspädd vitlökssås med dill och höstlöv får väl duga. Tur att själva pizzan alltid är lika god i alla fall, mm. Dock slår väl inget ändå Leilani in old Happyranda.
Bilden är från alldeles början av kvällen, vi kom dit tidigt för att se alla tänkbara uppträdanden ;) Kvinnan som kastade sin döda mans glittriga aska runtomkring sig var ju het!

Kommentarer
Postat av: Tilda

Lei är ingenting jämfört med riktiga äkta italienska pizzor <3 Vi måste åka till Italien i vår/sommar o shoppa o äta lite pizza o glass... tycker jag :D

2010-11-08 @ 21:17:51
Postat av: Jenna

Haha yes. Jag har lite diffusa minnen av italienska pizzor bara. Det var så länge sen! Men tänk vilken tur jag har som redan har en italiensk glassbar på Fridhemsplan, hur gött som helst. Typ Kiwiglass etc :) Vardagslyx...

2010-11-08 @ 22:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0