Paus?

Jag har haft cirka ett års bloggpaus, jösses. Tänkte faktiskt lägga av helt, men så tråkig är jag inte riktigt. Jag kom på en skitnajs juiceblandning.. apelsin, passionsfrukt och citron. Mmm..!


Denna vecka har jag varit på Råsunda VC, det var väl en typisk vårdcentral. Man träffar verkligen alla sorters människor. Såväl läkare som patienter, haha. Ibland är läkarna konstigare. Jag tror jag kommer bli en snäll doktor, dock ingen vårdcentralsdoktor. Hittills trivs jag bäst på det stora sjukhuset.


Åh, på lördag ska jag på Hootchy Kootchy Club, med temat Dia de los Muertos. Förra helgen var jag lite mer dirty, av modellen fransk lyxprostituerad. Jag säger lyx, då den standard jag sett där hamnade nåågra steg längre ner i snyggskalan. Ihelg blir väl lite lugnare!


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0