Vardagslyx

Is the shit, really.
Idag åt jag varmkorv till lunch, hade på extra senap, stark sådan. Det var sweet! Jag dricker inte äppel- eller apelsinjuice utan en stänk citronsaft och ett par iskuber. Vet inte vad det är, men den kombin är så fräsch och god. Jag äger inga fula underkläder.
Jag äter kött 7 dagar i veckan. Helst nöt eller kyckling.
Innan jag skulle diktera journal åt jag en riktigt saftig gul kiwi från fruktkorgen på avdelningen. Yum!
Varje dag när jag kommer hem från skolan blir jag nerpussad av Iris, sen dansar vi (på två tassar) och hoppar runt lite på mattan. Tänk om alla människor också var så glada med varandra. Varje natt somnar hon bredvid mig i en liten boll och är jättesöt när hon sover under täcket, snarkar och drömmer förmodligen om vilda kaninjakter. När vi går ut på morgonen kanske drömmen förverkligas en aning, beror på hur långt jag släpper kopplet ;)
Varma skumbad och varm choklad med mintsmak, samt bra köttpåle..

Kommentarer
Postat av: Tilda

Det är livet det ja ^^ fifan. låter inte helt fel o va läkarstuderande i storstan ändå ;)

2010-11-11 @ 21:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0